Telefon: +90 (216) 467 3333 - (0212) 963 3362
Güzelliğe Dair Ne Varsa! Harita | Adres

Mezoterapi

· ANTIAGING TEDAVİLERİ, LEKE TEDAVİLERİ, Tedavi Yöntemleri · Mezoterapi için yorumlar kapalı

Mezoterapi,  lokalize tıbbi ve kozmetik problemlerin tedavisi için hazırlanan özel ilaç karışımlarının deriye enjeksiyonu şeklinde uygulanan bir tedavi yöntemidir.

Mezoterapide amaç çok küçük ilaç dozları ile problemli bölgelere enjeksiyonlar yapmaktır. Enjeksiyon cildin orta tabakası olan mezoderme yapılmaktadır. Yüz-boyun-dekolte-ellerde cilt yenileme ve cilt canlandırma, bölgesel zayıflama, sellülit tedavisi, saç dökülmeleri, gebelik çatlakları tedavisi, leke tedavisi, sivilce izi tedavisi, göz altı morlukları tedavisi gibi amaçlarla mezoterapi  uygulanır. Klasik mezoterapide kişinin problemine uygun bitkisel ilaçlar, vitaminler, mineraller özel karışımlar halinde hazırlanır. Son yıllarda gelişen teknoloji ile flakonlar halinde uygulamaya hazır mezoterapi ilaçları ( mezokokteyller) da kullanılmaktadır.

Ciddi kalp hastalıkları, böbrek hastalıkları, şeker hastalığı (diabetikler), kan sulandırıcı ilaç kullananlar, gebe ve emziren kadınlar, kullanılan ilaçlara allerjisi olanlar,kanser tedavisi gören hastalar ve 18 yaş altındakilere uygulanmaz.

Uygulama sonrası hafif masaj uygulanabilir. Uygulama yapılan bölgede kızarıklık, hafif kaşıntı ve şişlik geçici olarak görülebilir. Tamamen geri dönüşümlüdür. Kontrol seansları ile yada devam eden seanslarla tedavi tamamlanır.

DİĞER ANTIAGING TEDAVİLERİ

Not: İlgili Uygulamanın detayları için başlıklarına tıklayınız ! Örnek ; →• Exilis Elite)