Telefon: +90 (216) 467 3333 - (0212) 963 3362
Güzelliğe Dair Ne Varsa! Harita | Adres

Soruların Cevapları için ilgili olduğunuz sorunun üstüne tıklayınız!

Doktor Hilal Koral'ın ilgi alanları nelerdir ?

Dr. Hilal Koral 15 yıldır medikal estetik hekimliği yapıyor, zayıflama bölgesel incelme ile ilgili uygulamalar, non invaziv gençleştirme ameliyatsız yüz germede fokuslu RF ve ultrasonlar, kök hücre,botox ile dolguda son trendleri uyguluyor…

Doktor Deniz Koral'ın ilgi alanları nelerdir ?

1989 yılında Deri ve Zührevi hastalıkları uzmanı oldu, 15 yıldır estetik ve kozmetik dermatoloji ve özellikler noninvaziv yüz estetiği, iple ve fokuslu radyofrekans, ultasonla cilt germe, ve ameliyatsız gözkapağı işlemleri ve dolgusuz dolguyla ilgilenmektedir. Ayrıca bu alanda doktorlara eğitimler vermekte ve seminerler düzenlemektedir.

Otoparkınız var mı ?

24 saat ücretli vale hizmeti bulunmaktadır..

Dr. Deniz Koral kaç yıllık deneyime sahiptir?

Dr. Deniz Koral Deri ve Zührevi Hastalıkları tanı ve tedavisi ile 26 yıllık estetik ve kozmetikle de 15 yıllık deneyime sahiptir.

Dr. Deniz Koral'ın tedavi yöntemleri ve ilgisi?

Dr.Deniz KORAL özel ilgi alanları Plexr(Plazma enerjisi ile) ameliyatsız Blefaropasti, ve Dolgusuz Dolgu (Needle Shaping) başta olmak üzere ileri düzey Botoks,dolgu uygulamaları, Ameliyatsız cilt ve vücut germedir.

Dr. Hilal Koral'ın tedavi yöntemleri ve ilgisi?

Dr. Hilal KORAL 15 yıldır özellikle vücut şekillendirme, zayıflama, sellülit tedavileri,  Ameliyatsız cilt ve vücut germe, botoks , dolgu konularıyla ilgilenmektedir.

Kliniğimiz hangi saatler de açıktır ? Bizi ne zaman ziyaret edebilirsiniz ?

Kliniğimiz  Ptesi-C.tesi 09.00- 19.00 arası hizmet vermektedir.

Dini Bayramlarda kapalıdır.

Kliniğimize toplu taşıma ile nasıl ulaşabilirsiniz?

Kliniğimize Kadıköyden , Bostancıdan sarı minibüslerle  toplu ulaşım araçları ile Erenköy durağında inmek suretiyle ulaşmak mümkündür.

Ücretler hakkında bilgi almak istiyorum?

Tedaviler için belirlenen fiyat politikamız gizlidir, ancak görüşmeye geldikten sonra ücretlendirme hakkında bilgi alabilirsiniz.